Behandeling door Robin (M)•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
We hadden de relax-massage genomen en werden van top tot teen heerlijk gemasseerd. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam kortom een echte aanrader.
Ontspanningsmassage
Martha en Yvonne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
We werden zeer vriendelijk ontvangen en voorzien van rustige en goede uitleg. De massage is zeer kundig uitgevoerd. Top!
Het gehele hotel is een aanrader!
Ontspanningsmassage
Frank•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ruimte en massage. Enige minpuntje van de locatie zou ik zeggen de "wachtruimte". Dat is een bank in het trapgat met uitzicht op de toiletten.