Fijne plek en lieve medewerkers! Mijn vriendin en ik hadden tegelijkertijd een voetverzorging. Ik vond de tijd wat gek, maar het is echt een half uur. Bij haar was meer verwijdering eelt en nagelriemen nodig, bij mij een scrub en massage. Iets meer tijd, voor een hogere vraagprijs dan ook, en dan meer van alles samen zou mogen van mij!
Pedicure
Aniek•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage!
Behandeling door Anna (F)•Hoofdmassage
Leonie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice place to have a massage. Personal is very professional.
About massage itself - like it a lot, maybe would be nice to have a bit more strong
In general - recommend
Behandeling door Anna (F)•Ontspanningsmassage
Maya•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
High quality!
Behandeling door Helen (F)•Hot stone massage
PT•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Really excellent service! Been here almost every week! nice and quality hot-stone massage.