Goede sfeer, erg professioneel en vriendelijk. Fijne massage, vooral heel ontspannend maar maar veel wrijf/streel in plaats van “kneden”. Ik heb de voorkeur voor dat laatste, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Enige minpuntje voor mij was dat er geen muziekje was. Je kon de behandelruimte en de geluiden van de entree goed horen. Ik had een muziekje fijn gevonden zodat je ook niet zo focust op geluiden die je maag maakt tijdens de behandeling.
Zwangerschapsmassage
Layne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kundig en fijngevoelig
Behandeling door Anna (F)•Deep tissue massage
Christa•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fabienne kan pijnloos wimpers verven. Top resultaat met de juiste kleur voor mijn wenkbrauwen.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Heidemarie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Robin weet wat hij doet en heeft veel vakkennis en weet alles over de producten. Ook weet hij je huid goed te analyseren. Echt een aanrader!
Behandeling door Robin (M)•Facials / Gezichtsbehandelingen
monique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very relaxing and comfortable. Excellent massage and facial. My skin feels fresh and glowing, I will be going back!