Great appointment as always! Every month I come out of the salon so happy with my nails 🩷
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Natalia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De gellak manicure van Nadya was echt fantastisch. Super zorgvuldig gedaan, prachtig resultaat. Ze nam echt de tijd. Salon had een hele fijne sfeer. Schoon en ontspannen. Ik kom hier sowieso vaker/
Behandeling door Nadya•Gellak manicure
Lisa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Volveré
Behandeling door Josefine•Gellak manicure
Karin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I’m in love with my new set of nails 🤩 The atmosphere was great and everyone was super nice and professional! Will be coming back again