Professional and friendly service as always! My lashes look stunning every time. Thank you
Behandeling door Livia•Wimperextensions
Lily•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadia is een echte nail artist. Ben altijd blij met de nagels
Behandeling door Nadya•Gellak manicure
Nancy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal blij!
Behandeling door Nadya•Gellak manicure
Kelly•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige ervaring gehad in de salon zelf. Heel jammer dat ik na 4 dagen al zoveel wimpers ben verloren dat je lege plekken ziet en vind dit heel zonde van de 80,- die ik ervoor betaald heb
Behandeling door Livia•Wimperextensions
Solvay•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great & fast pedicure, very happy with the salon as always.