Super fijne plek en Nadya is super goed in haar werk en het is ook nog eens leuk om er te zitten!
Behandeling door Nadya•
Nail artToon alles…
sarah•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice atmosphere and nails turned into out perfect as always. Thank you ❤️
Behandeling door Nadya•Gellak manicure
Maja•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great!
PedicureToon alles…
Laura•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Liv is zo een lieve meid 😍. Los daarvan is ze gewoon geweldig in haar werk en blijven de haartjes goed zitten. Je eigen haartjes raken niet beschadigd wat fijn is. Xx