Maria is such a wonderful person. She has a lot of experience with nails and takes her time to do a perfect job. I have been coming to her for a few months now and am 100% happy every time. I can highly recommend her!
Gellak manicure
Bettina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
always best
Behandeling door Livia•Wimperextensions
Xuan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadya is altijd heel professioneel en super goed in nail art. Mijn nagellak zit na drie weken vakantie nog steeds goed!
Behandeling door Nadya•
Nail artToon alles…
Romée•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Love my lashes and my nails. My new go-to salon for sure.