Mijn wenkbrauwen zijn weer top!
Mooi gedaan goed in shape!
Thanks Mandy. Je bent een kei in je werk.
Ga altijd blij weer naar huis
Rita•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Mandy is TOP, zeer professioneel & geeft duidelijke uitleg wat je kunt verwachten van de behandeling & het genezingsproces. Ik vertrouw haar volledig en lig graag in de stoel om mij mooier te laten maken. Ik heb powder brows & lip blushing bij haar laten zetten. Echt super mooi geworden, zo blij mee.
Jacqueline•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met mandy
Behandeling door Mandy•Wenkbrauwen harsen
Rachel•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen en echt mijn wenkbrauwen zijn prachtig
Mina •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was voor mij de eerste afspraak, ik vond het een leuke kennismaking en ben zeer tevreden met het resultaat. Hele vriendelijke dame, en ik kom zeker terug.