Ik ben zeer goed geholpen, werd goed op mijn gemak gesteld en vond het nog gezellig ook. Dikke pluim voor de eigenaresse.
Behandeling door team3•
Vrouwen harsenToon alles…
Graciëlla•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Love the people, super nice friendly and really feels like a home ❤️
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Personeel waren super vriendelijk. Gelijk geholpen tips gekregen. Mijn ervaring was top
Wimperextensions
Nicole•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
She was very pleasant, quick and efficient.
Behandeling door team3•Vrouwen harsen - Brazilian
Autumn•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste x bij Wimpers & Waxen. Een hartelijk ontvangst, werd meegenomen in de behandeling en de stappen. Schone, ruime behandelkamer. Een hele vriendelijke, attente medewerkster, direct op mn gemak. Kijk uit naar de volgende x!