Behandeling door team3•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik hoefde niet te wachten en er werd meteen een ongedwongen sfeer gecreëerd. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Behandeling door team3•
Vrouwen harsen - benenToon alles…
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
-
Behandeling door team3•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Een topper van een dame! Ga zo door
Behandeling door team3•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Blondyne•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, hygiënisch en netjes. Ik had een paar uur van te voren een afspraak gepland en dat was geen enkel probleem. Zeer vriendelijke vrouw, zeker aan te raden!