Al vaker langs geweest voor oksels en bovenlip waxen. Dit keer eerste keer brazilian laten doen. Ik laat het voortaan hier doen. Totaal geen pijn gehad, en snel en zorgvuldig alle haartjes weg! Thanks!
Ivory•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, heel vriendelijk geholpen. Kom hier weer terug
Iris•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is elke keer weer een feest om naar Gracia te gaan, hoewel waxen niet minder pijnlijk wordt.
Gracia neemt echt de tijd voor je en geeft ook goed en gedegen advies. Ook rond 28 juli ben ik daar weer te vinden!
Doris•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
kwartier voor tijd werd mij verteld, via Treatwell dat de behandeling niet door kon gaan. Ik stond praktisch voor de deur.