Nice place and atmosphere. Skilled, friendly and caring staff.
Behandeling door Julie D France•Manicure
Lisa•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Julie is echt een specialist in haar vak. Ze denkt mee met de kleur en vorm van de nagels. De salon is schoon, fijne muziek en de medewerksters zijn allemaal erg vriendelijk. Ik kom hier nu bijna een jaar en ga nooit meer ergens anders heen. ❤️
Behandeling door Julie Korea•Gellak manicure
Kimberly•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Nice experience and a good location. My pedi is great.
Behandeling door Anastasiya Levkyluch•Manicure
Nana•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kijk er altijd naar uit om mijn nagels te laten doen want ik voel me dan gelijk een stuk meer “put together”. Ik werk in de keuken en mijn nagels blijven altijd gezond, heel en stevig. Ze chippen nooit. En Rania, Gwen en Vienna zijn altijd heel leuk om mee te praten.
Nagelversteviging
Rowan•9 maanden geleden
Geverifieerde review
always a pleasure at a fair price for amsterdam standards, super clean, friendly and amazing skills