I absolutely love my nails and so happy to be reunited with Vienna! She knows exactly my style and always does her best to leave the salon with a big smile on my face! Thanks again dear!
Behandeling door Vienna•Nagelversteviging
Martha•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Pink and glitters! Endless summer vibe, I am in love!! Dank voor weer een super advies
Gellak manicure
Marieke•10 maanden geleden
Geverifieerde review
The staff at wood house is super attentive and sweet! Great service
Manicure
Celine•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ohhhh, wat een feestje. Wat een ontspanning. Me time.
Heerlijke sfeer. Schoon. Rustig. Vakkundig. Hart voor haar zaak. Elke keer weer…..
Vienna ♥️