Great place, Anastasia was super nice, precise and hygienic work, she really takes her time to make sure everything is perfect! I'm glad I found the precision I was used to in Eastern Europe. I will be back :)
Behandeling door Anastasia•
ManicureToon alles…
Veronika•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer bij deze salon. Goede behandeling. Ik zou het aanraden.
Behandeling door Anastasia•Manicure
Yael•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastisch! Heel blij mee!
Behandeling door Viga•Gellak manicure
Fleur•10 maanden geleden
Geverifieerde review
I did not know what to expect as it was my first time at this place. But the results did not disappoint at all!