Everything was great! Viviaan is very nice and I really enjoyed talking to her! I’m very happy with the result!!
ManicureToon alles…
Noa•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne pedicure gehad! Ik ben ontzettend tevreden.
Manicure
Britt•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Woodhouse is mijn vaste verwenmoment.
Gwen werkt snel, netjes en professioneel. Mijn handen en voeten zijn altijd verzorgd en stijlvol. Mooie, schone salon met fijne sfeer en topkwaliteit producten. Altijd een ontspannen en luxe gevoel.
Behandeling door Gwen•Nagelversteviging
Intan•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Nice salon, with two locations in the city. Fast and good quality.
Gellak manicure
Anna•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had een pedi en de sfeer in de zaak was geweldig!