Altijd een goede behandeling van Rania! Salon is mooi en schoon.
Gellak manicure
Lythia•11 maanden geleden
Geverifieerde review
As always professional and pleasant at Woodhouse!
Nagelversteviging
Lena•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne pedicure! Mijn nagels zagen er heel verzorgd uit en pedicure was heel netjes gedaan. Ik blijf hier komen!
Behandeling door Julie D France•Manicure
Donalda•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Very good experience and I loved the end result: beautiful nails
Behandeling door Julie Korea•Gellak manicure
Catarina•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier nu al ongeveer 2 jaar en nog steeds super tevreden. Superleuke en gezellige salon. De dames zijn hartstikke lief en zo vakkundig in alles wat ze doen. Nemen de tijd voor je en altijd in voor een leuke babbel tijdens je afspraak