De salon is zeer netjes en verzorgd. Rania is niet alleen professioneel, maar ook heel vriendelijk, altijd een fijne babbel. De manicure is tiptop in orde: ze werkt erg nauwkeurig en lakt perfect. Mijn nagels zien er telkens weer prachtig uit!
Gellak manicure
Elise•11 maanden geleden
Geverifieerde review
I love having my nails done by Julie. She is so sweet and the result is always great!
Behandeling door Julie Korea•Nagelversteviging
Martha•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Loved my new nails!! Just booked my next appointment :)
Gellak manicure
Helena•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Je gaat altijd mooier weg dan dat je aankomt. Zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant. Geweldig.
Behandeling door Vienna•Nagelversteviging
Vanessa•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel behulpzaam bij het maken van de afspraak. Goede algemene sfeer in de salon. Julie heeft zeer zorgvuldig, professioneel en aandachtig de pedicure gedaan. Heel fijn dat er na de behandeling ook nog tijd was voor een weldadige voetenmassage. Zo leuk om ook nog even Frans met haar te kunnen spreken. Smaakte zeker naar meer.