Perfect manicure and pedicure! Anastasia is really kind.
Behandeling door Anastasia•
ManicureToon alles…
Linde•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Enorm blij met mijn nagels! En altijd een fijne en chille sfeer in de salon. Ik kom altijd graag terug
Behandeling door Vienna•Nagelversteviging
Marijn•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Thank you!
Behandeling door Gwen•Gellak manicure
Dima•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Always a pleasure!!!
ManicureToon alles…
Vivianna•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Pedicure was nicely done, she took time and made the efforts to check in regalurly if everything was oke. very clean studio and lovely stylists working at the place.