Prachtige salon, mooie locatie. Magdalena die mij hielp deed het fantastisch. Ik ben erg tevreden met het resultaat.
Nogmaals dank ook aan Vienna die mij ontving.
Permanente make-up (pmu)
Judith•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel en gastvrij geholpen
Manicure
Judith•11 maanden geleden
Geverifieerde review
nice pedi
Behandeling door Julie D France•Manicure
Amanda•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Best place I have been to for a pedicure in Amsterdam
Behandeling door Julie D France•Manicure
Olivia•11 maanden geleden
Geverifieerde review
My nails were nicely taken care of with removal of old BIAB, a new application and a final touch of gel polish! very satisfied!