Gwen is de beste! Altijd blij als zij m’n nagels heeft gedaan.
Behandeling door Gwen•Gellak manicure
Megan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij met mijn nagels! Rania was super aardig en m’n nagels zijn prachtig
Nagelversteviging
Emma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
the place was nice and clean! unfortunately the gellak already started to chip off after a week :(
Gellak manicure
Isa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Always come back to Julie at Woodhouse - always have an amazing experience and a great time! Super professional work and clean, I’m always happy with the result :)