Erg blij met mij pmu wenkbrauwen behandeling. Super fijne ervaring en heel
Blij met het resultaat :)
Permanente make-up (pmu)
Elke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gwen was amazing and my nails look stunning. This young lady knows what she is doing. It was my first visit to WoodHouse Zuid, but I’ll surely be back.
Behandeling door Gwen•Gellak manicure
Antje•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik dacht dat mijn nagels de vorige al keer mooi waren maar NU, gekozen voor een classic french, LOVE IT!!! Weer heel blij met het resultaat! De salon is goed te bereiken en makkelijk parkeren voor de deur.
Nagelversteviging
Fenna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon is gorgeous, such a relaxing atmosphere, and Gwen is the best! 💖
Behandeling door Gwen•Nagelversteviging
Lorena•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
My first BIAB treatment at woodhouse was a great experience!