Bij Rosa ben je in professionele, kundige handen. Ik had een vervaagde set, die weer opnieuw gezet moest worden. De pigmenten en technieken die zij gebruikte hebben een prachtig resultaat gegeven. Heel erg happy mee!
Bianca•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden!
Behandeling door rosa•Wimpers en wenkbrauwen
Sanne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij mee.
Nanc•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Wederom weer super tevreden !
Corry•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Gezellige en vakkundige dame die weet waar ze mee bezig is.