Zoals gewoon geweldige service erg gezellig en schoon
Behandeling door Yawn •Builder gel manicure
Bianca S.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer super fijn geholpen, elke keer gelukkig richting huis met de mooiste nagels! Super mooie salon, het is altijd is altijd gezellig en ze weet wat ze doet. Aan iedereen aan te raden!! <3
Behandeling door Yawn •
Builder gel manicureToon alles…
Anna Sofia D.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nice en netjes gewerkt
Behandeling door Yawn •Builder gel manicure
Bianca S.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben zoals gewoonlijk weer super tevreden !!! Thnx 👍🏼😘