Zeer tevreden, altijd een prachtig resultaat!!
Was laatst een hoekje afgestoten van m’n nagel, je belt en kan direct terecht. Bedankt dat je na een lange dag werken, de tijd nam om me te helpen. ✅✅✅
Behandeling door Yawn •Nagelversteviging
Nancy•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed zoals altijd👍👍
Behandeling door Yawn •
Builder gel manicureToon alles…
Carin A.•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Al jaren super tevreden, werkt hygiënisch, op tijd & heel secuur. Super blij mee!
Behandeling door Yawn •
Builder gel manicureToon alles…
Angelique V.•12 maanden geleden
Geverifieerde review
The best!
Behandeling door Yawn •Builder gel manicure
Enida•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel en aan het eind heel mooie nagels🥰🥰 Ben zeer tevreden.