Zeer nette salon heel hygiënisch vriendelijk mooie verzorgde nagels en voeten raad haar aan 🤗
Behandeling door Yuliia•Gellak manicure
Annie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd goed
Wil•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een goede service gehad bij Yuliia. Mijn nagels zijn precies gedaan zoals ik wilde. Super mooi..Kom vaker terug..
Noreline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
💜💜
Aygun•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen en mijn nagels die waren afgebroken (door een andere salon gezet) weer zeer mooi gerepareerd. Prachtige nagels en ik kom zeker terug!