Super goede behandeling, lieve vrouw die echt nauwkeurig werkt.
Behandeling door Yuliia•Builder gel manicure
Margot•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij met mijn biab cat eye nagels!
Behandeling door Yuliia•Builder gel manicure
Viktoria•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Goede, nette salon. Nagels worden netjes gedaan. Je krijgt ook een lekkere kop koffie of thee. Dat wordt in veel salons niet aangeboden. Parkeren voor de deur.
Gellak pedicureToon alles…
Victorine•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Started with the manicure and was way to rough. My nailbeds started bleeding and she continued on other fingers. I said a couple of times it hurt, but she continued. After a day of the gellac (that is just simple Aliexpress gellac) one already came off like it was rubber.
Just today i saw under my light pink gelpolish some greenish, i removed the rubber gelpolish immediately and i have a greenie/bacterial infection. Never had one in 31 years.
I would not recommend at all! Stay away everyone!
Behandeling door Irina•Gellak manicure
Anouk•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima. Ik merk dat de druk wat hoog wordt dus af en toe wat haastwerk. Wel tevreden