Elany neemt de tijd voor je, werkt met kennis en plezier. De pedicure met gellak zijn met erg veel aandacht en kunde uitgevoerd. Het resultaat is perfect.
Elza•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
lekker snel ;-)
Remmelt•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker ontspannen je voeten laten verzorgen en goede tips meekrijgen.
Harry•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Treatment was good quality and professional
Behandeling door Elany•Builder gel manicure
jasmine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was voor het eerst bij de pedicure in Groningen ik werd vriendelijk ontvangen en de voetproblemen werden goed doorgesproken, wat heel prettig was.
De behandeling zelf was uiterst aangenaam en grondig. Ik heb weer een nieuwe afspraak gemaakt en ben heel erg tevreden