Heerlijk, eindelijk eens goeie aandacht voor mn voetjes 😃
Remmelt•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je veel moet staan is het goed om je voeten goed te verzorgen. Ik ging naar Elany voor een ontspannen voetmassage en werd blij verrast door de complete wellness-ervaring. Ze repareerde ook nog een paar nagels die door te strakke schoenen beschadigd waren. Prettig, flexibel en vakkundig. Ik kom zeker weer.
Anita•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn dochter vond de behandeling fijn en haar gelakte nagels vindt ze mooi. Ze vind jou een goede pedicure😁👍.
Suzanne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne massage. Ik kom zeker terug voor een massage of pedicure afspraak.
Linda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch behandeling kan ik iedereen aanraden.
Dankjewel