Zoals altijd, weer heerlijk ontspannen de voeten verzorgd gekregen.
Harry•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Netjes de wenkbrauwen bijgewerkt en geverfd.Goed geluisterd naar mijn wensen.
Karin•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super leuke salon, heel netjes! En hele leuke vrouw!
Ik was hier voor de eerste keer als model voor wenkbrauwen harsen/verven/hennabrows.
Ik kom zeer zeker terug!