Heel tevreden over mijn behandeling.
Je ligt hier in goede handen.
Ik kan deze salon aanraden ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Miranda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn behandeld❤️
Bushra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Supervriendelijk, kundig en het resultaatvis duidelijk!
Jente•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon met vriendelijke meiden.
Er wordt uitgebreid tijd voor je genomen om de desbetreffende behandeling met je door te bespreken. Altijd weer fijn om hier een behandeling te krijgen en te genieten van een me-time momentje.