Vriendelijke en professionele jongedame. Grote en zeer schone salon.
Loes•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag mijn vijfde laserbehandeling gehad uit een serie van zes. Mijn benen zijn gladder dan ooit. Erg blij met de professionele behandeling en de gezelligheid.
Inge•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen en super goed resultaat.
Janet•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke eigenaar! Houdt rekening met je wensen en je ziet gelijk resultaat. Zeker voor herhaling vatbaar!
Melda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, Zehra is een zeer professionele vrouw en erg aardig.
Zo ontzettend blij met mijn laserbehandelingen, nooit meer scheren 😁