Was voor mij de eerste keer, aardige dame en erg netjes allemaal.Nu even de reactie van mijn spieren afwachten en dan waarschijnlijk weer een afspraak maken.
Astrid•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd weer goed en professioneel gemasseerd. Hele vriendelijke dames. Altijd fijn om hier te komen.
Sabrina•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede service en fijne massage gehad
Mike •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijke ontvangst .
En de massage was heerlijk.