Fijne behandeling, erg vriendelijke dame die goed luisterde. Ontspannende massage gehad !
Astrid•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wij hebben de duo ontspanning gedaan. Al meerdere ervaringen met massages. Maar dit was echt heel erg goed. Zo hebben we dat beiden ervaren. De sfeer was ook zacht en fijn. We komen zeker terug!
Margreet•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfect
Behandeling door Z2•Ontspanningsmassage
Ramazan•28 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professionele en deskundige therapeut. Ik voelde me ontspannen en op mijn gemak. Ik had veel rugpijn en de diepe massage was precies wat ik nodig had.
Natalie•30 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Samen met mijn vrouw een hele goede massage gehad, vriendelijke dames en voor herhaling vatbaar