Het was super fijn. Pijnlijk, maar das omdat ik veel knopen had. Ze vroeg elke keer hoe het met me ging. En of het niet teveel pijn deed. Rustige sfeer. En heel fijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Z2•Deep tissue massage
Joyce•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was een hele fijne ervaring. Ik ben goed gemasseerd mijn oren en oksel zijn zelfs meegenomen. Dit was voor mij de eerste keer en dit heb ik heel positief ervaren. Tevens was het mijn verjaardag en dit was het beste cadeau wat ik aan mezelf kon geven.
Behandeling door Z1•Zwangerschapsmassage
Natascha•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was prettige een uur. Ik kom zeker terug.
Katarina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke massage, aardige en zeer kundige medewerkster!
Marina•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was een hele goede massage. De locatie is rustig en de sfeer is fijn, ontspannen. Absoluut een aanrader.