Prettige ontvangst, netjes schoon en hygiënisch.
Al met al een goede ervaring!
Henk•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd doet de masseuse haar uiterste best.
Was weer 90min ontspannen.
Volgende afspraak ook weer gelijk ingepland
Roland•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Este pentru prima dată când merg la un masaj.A fost o experiență....unică. Voi reveni cit de curând.
Veronica •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk, alle pijn plekken die ik had werd goed behandeld medewerkers weten precies waar ik pijn had en geven daar aandacht aan fijne ervaring ben al 3/4 keer geweest echt een aanrader !!