Ik heb mijn oksels laten laseren en merkte meteen na de eerste sessie al verschil. Ik ben er super tevreden over.
Peri•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne sveer. Erg vriendelijk. Ik ben zeer tevreden!
Dzeneta•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Zerrin is een hele lieve kundige vrouw. Ze maakt mijn wenkbrauwen weer perfect in vorm. Haar werkruimte is schoon en hygiënisch en de prijs is ook prima.
Maaike•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerst een lekkere massage op een lekkere verwarmde stoel ! Daarna de behandeling die ik geboekt had ! Meeeters eruit halen beetje pijnlijk . Maar verder een hele fijne behandeling !
Mijn huid voelt lekker zacht aan !
Mona•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Professioneel, netjes, fijn en blij met het resultaat.