Mijn wenkbrauwen zijn super strak en mooi in vorm!
Valerie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben super blij met mijn wimperlifting!
Nadia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Na 4 laserbehandelingen zie ik al een groot verschil bij mijn oksels. Het haargroeien is veel minder en de huid voelt glad aan. Heel blij met het resultaat tot nu toe!
Britt•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad! Mijn huid voelt fris en verzorgd aan echt een aanrader
Marit•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een heerlijke gezichtsbehandeling! Mijn huid voelt schoon, zacht en straalt weer. Fijne sfeer en persoonlijke aandacht ik kom zeker terug