Ik heb laatst een aquafacial behandeling gehad en ik ben echt onder de indruk. Mijn huid voelde direct na de behandeling super schoon, gehydrateerd en glad aan. Ik kan deze behandeling echt aanraden aan iedereen die zijn huid een oppepper wil geven.
Veronique •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
5 weken geleden heb ik mijn oksels laten laseren en nu ben ik voor de 2e keer geweest. Ik zie nu al een groot verschil 👍
Dianne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben bij ZeralyaSkin geweest voor een gezichtsbehandeling en ik ben er heel erg tevreden mee. Een lieve vrouw die graag advies geeft en het beste wil voor haar klanten. Zeker een aanrader!
Lieke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zerrin is een fantastische kundige vrouw die netjes en hygiënisch werkt.