Lovely beautician, very professional and nice. The place was very clean and the treatment was good.
Behandeling door Zerrin•Peeling
Teresa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was in een woord genieten. Ik heb een perfecte behandeling gehad
Zo ontspannen en met mooie productie,
Eén compliment aan Zeralya een valvrouw.
groet Mevr J. Roest
Janny •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn dochter vond het een heerlijke behandeling. Ze is helemaal zen geworden!
Pien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke behandeling door een vakkundige schoonheidsspecialiste.
Helga•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk, goede informatie
Gastvrij en voelde je op je gemak
We komen zeker terug