Ik ben heel tevreden. Er werd goed naar me geluisterd en er werd alle tijd genomen om me met een goed gevoel naar buiten te laten gaan. Dank je wel en tot de volgende keer
MarieJose•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie, schone salon van de dame met passie voor haar vak. Goede informatie / voorlichting gekregen en ik heb weer mooie geverfde wenkbrauwen. Direct voor de week hierna een schoonheidsbehandeling gepland. Super blij dat er een fantastische schoonheidssalon bij mij om de hoek zit. Na jaren heb ik weer een kundige, eerlijke schoonheidsspecialiste gevonden. Wat een fijn begin van het weekend. Dank je wel.
Marinet
Marinet •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zerrin was very friendly and professional. I was very happy with my eyebrows!
Behandeling door Zerrin•Wenkbrauwen harsen
Erika•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel ben altijdblij met haar
Destegul•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne gezichtsbehandeling gehad met heerlijke massage. Ik kom graag nog eens terug!