plaats is schoon, handoeken, vloer, alles is schoon. Ze kan een behandeling goed doen, de producten zijn goed en zorg goed voor de klant met een goed muziek en licht.
Simona•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische gezichtsbehandeling gehad! Mijn huid voelt zacht, gehydrateerd en straalt. Professionele service en pure ontspanning. Echt een aanrader
Monique•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn lashlift! Mijn wimpers zijn prachtig gekruld en geven een frisse, open blik zonder mascara. De behandeling was ontspannen en professioneel. Zeker een aanrader