Zerrin was erg professioneel en vriendelijk. Ze nam de tijd om mijn huid te analyseren en stelde een behandeling op maat voor. Massage was heerlijk 😍
Ferzan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk en goede uitleg en vriendelijke
Tineke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent service, very friendly and the most important thing is to feel comfortable.
Ruba•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring bij Zeralya Skin! Deskundig, ontspannen en echt afgestemd op mijn wensen. Zeker een aanrader!
Cissy •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb recent een wimperlifting laten doen en ik ben echt ontzettend blij met het resultaat! Na de behandeling zijn mijn wimpers prachtig gelift en lijken ze langer en voller, zonder dat ik mascara of een wimperkruller nodig heb. Het effect is heel natuurlijk en mijn ogen stralen meer