Het was mijn eerste bezoek bij Zeralya Skin. Mijn wenkbrauwen zijn netjes vormgegeven, mooi en strak geëpileerd. Ze overlegde van tevoren, wat ik erg goed vond, want meestal doen ze dat niet. Een vervolgafspraak is al gepland.
Marlou•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben tevreden over hoe zeralya mijn wenkbrauwen doet :). Ze luistert en kijkt echt wat staat waardoor ze de tijd neemt. En ook gewoon altijd vriendelijk :)
Michelle •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zij geeft eerlijk advies, is vriendelijk en hygiënisch. Vervolgafspraak staat al ingepland.