Wauw, ik ben echt blij met het resultaat van mijn wimperlifting! Mijn wimpers zien er zo natuurlijk en toch zo mooi gekruld uit. Het opent echt mijn ogen en geeft me een frisse uitstraling. Bedankt aan het geweldige resultaat!!!
Zeker voor herhaling vatbaar!
jamila •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer genoten! Kijk al uit naar de volgende keer!
Berrin •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Superaardig en een hele fijne behandeling gehad. Kom zeker terug. Echt een aanrader. 🤗
Emma•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn en professioneel. Je ziet meteen resultaat.
Ali•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn sessie . Zerrin is heel aardig en professioneel en zij heeft onmiddellijk begrepen mijn huid en de beste behandeling. Ik ben heel blij met de resultaten
Behandeling door Zerrin•Facials / Gezichtsbehandelingen