Werkt zorgvuldig, netjes en hygiënisch. Hele fijne behandeling en ontspannen sfeer. Heel tevreden
Claudia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en professioneel. Goed advies gekregen en de behandeling is goed en ontspannend. Er wordt de tijd voor je genomen.
Kirsten•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg fijn en het was een top behandeling! Je ziet dat er gewerkt wordt vanuit passie! Z neemt de tijd en werkt zorgvuldig!
Fatima•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben er heel blij mee!
Kaan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zerrin heeft altijd persoonlijke aandacht voor je tijdens de behandeling en wil ook graag weten hoe je het wil hebben. Ze werkt netjes, hygiënisch en heeft een mooie salon.