Ik ben heel blij met Zerrin. Ik laat mijn wenkbrauwen bij haar epileren en soms ook verven. Ze werkt heel secuur en neemt echt de tijd voor je! Ze luistert goed naar je wensen en is bij al haar klanten persoonlijk betrokken. Ik raad haar zeker aan.
Mieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad, ik ben zeer tevreden! Nu al zin in de volgende afspraak!
Dounia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zerrin hanimda kaşlarımı aldırdım ve çok memnun kaldım herkese tavsiye ediyorum 😊
Aneta•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super blij met zeralya skin. Ik laat altijd mijn wenkbrauwen daar doen. Ben heel tevreden!
Nancy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind deze salon een echte aanrader, ziet er mooi uit en de specialiste is deskundig en attent. Dankjewel lieve Zerrin