De behandeling was top! Je ziet duidelijk het verschil en het voelt ook heerlijk aan! Niet te vergeten te zeggen dat Zerrin een super lieve schoonheidsspecialiste is.
Rabia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel👍👍👍👍
Evin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb acne behandeling gehad met eerste behandeling zie ik al dat mijn huid beter geworden is vervolg afspraak staat al ingepland 👍