Zeer tevreden over het resultaat, eerder Biab laten zetten in een salon me nagels waren verwaarloosd. Zeyna Nails heeft top resultaat geleverd. Super lieve dame. Vaste klant erbij.
Youssra•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super nice experience, very friendly and professional. Nice ambience and good service above all! Recommend!
Behandeling door Ay•Builder gel manicure
Jelena•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over mijn ervaring!
Dit was mijn allereerste afspraak bij Zeyna Nails en ik ben zó blij met het resultaat! Ze werkt heel schoon, netjes en met veel geduld. Je ziet echt dat ze aandacht heeft voor elk detail en de tijd neemt om alles perfect te krijgen. Ze denkt met je mee over vorm, kleur en afwerking, en dat maakt het eindresultaat nog mooier.
Mijn nagels zien er strak en verzorgd uit, precies zoals ik het wilde.
Ik kan niet wachten op mijn volgende afspraak!