Mijn allereerste afspraak maar gelijk een hele fijne ervaring. Krijg alle info mbt BIAB te horen. Ook waren er weinig tot geen stiltes wat ik zelf als prettig ervaar. Ondanks de slechte conditie van mijn nagels heeft ze er heel wat moois van kunnen maken. Kortom dit wordt zeker mijn vaste plekje❤️
Sara•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig me nagels
Heel mooi gedaan
En heel leuk gesproken
Tot snel lieverd
Nathalie •bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super attent en aardig! En heel eerlijk in het werk wat ze doet!
Latifa•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn super mooi geworden, super aardig en vriendelijk behandeling! Thanks!