The place is amazing! Apart from a great haircut by Leontine, I was surpsied by Interesting people, inspiring conversations and a healing ginger-lemon-cayennepepper tea! Defintitely will come back!
Styling door Leontine•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd super!
Styling door Leontine•Mannen knippen
Koen•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Marleen•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom twee stralende jongens, innig tevreden met hun nieuwe kapsel. Dank Leontine!
Styling door Leontine•Kinderen knippen
Githa•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer, erg leuke inrichting, je voelt je gelijk op je gemak. Goeie kapster, wist er een leuk model aan te geven. Erg professioneel, goeie service, goeie prijs en ook nog eens een gezelliger prater. Volgende keer kom ik zeker weer!